რეფლექსია
1
|
პროექტის სახელწოდება
|
„მოზარდი და სოციალური ქსელები“
|
||||||||||||||||||
2
|
სამიზნე ჯგუფი
|
მეშვიდე კლასის მოსწავლეები, მშობლები და ამ კლასში შემსველი მასწავლებლები
|
||||||||||||||||||
3
|
პროექტზე მუშაობის
ვადები
|
5 ოქტომბერი - 25 ოქტომბერი
|
||||||||||||||||||
4
|
პრობლემის ატქტუალობა
|
XXI საუკუნე წარმოუდგენელია ინტერნეტისა და სოციალური ქსელების გარეშე.
მათ უდიდესი ადგილი უჭირავთ თითოეული ადამიანის ყოველდღიურობაში.
განსაკუთრებულ გავლენას კი მოზარდ თაობაზე ახდენენ,
რომლებიც სულ მცირე, დღის ერთ მესამედს კომპიუტერთან ატარებენ. ანალოგიური მდგომარეობა აღმოჩნდა ჩემ სადამრიგებლო
კლასში. ფარული გამოკითხვის შედეგად გაირკვა, რომ მოსწავლეების უმეტესი ნაწილი იყო
მათ მიერ შექმნილ სოციალურ ჯგუფში გაერთიანებული. ჯგუფში თამაშობდნენ ონლაინ თამაშებს
დროის ლიმიტის შეუზღუდავად, რის შედეგად გაკვეთილზე უყურადღებოდ და დაღლილი სახეებით
ისხდნენ, რამაც გამოიწვია მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების მკვეთრად შემცირება.
კლასში
არსებულმა
პრობლემებმა
მიმიყვანა
მოსწავლეებთან
ერთად
პროექტზე
მუშაობის
იდეამდე
|
||||||||||||||||||
5
|
მიზანი
|
დავეხმარო
მოსწავლეებს
სოციალური
ქსელის ცნობიერების ამაღლებაში, როგორიცაა მისი ფუნქციის გაცნობა, ეთიკური ნორმების დაცვა.
მშობლების
ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში, თანამშრომლობა, კომპრომისი, ემოციების
კონტროლი,
კონფლიქტის
გადაჭრა;
თვითშეფასების უნარის განვითარება
|
||||||||||||||||||
6
|
პროექტია ამოცანები
|
·
პროექტის იდეის გაცნობა,
·
ფსიქოლოგის შეხვედრა მოსწავლეებთან
და
მშობლებთან,
·
ინტერვიუ მოსწავლეებთან;
·
ბუკლეტების დამზადება და გადაცემა სხვა მოსწავლეებისთვის, და ფოტოალბომის
შექმნა;
·
პროექტის პრეზენტაცია.
|
||||||||||||||||||
7
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
1.
მოსწავლეებმა შეძლონ სოციალური ქსელის დანიშნულების
მიხედვით გამოყენება;
2.
თანამშრომლობა
3. იცოდნენ როგორ გამოიყენონ თავიანთი და სხვის უფლებები. |
||||||||||||||||||
8
|
შესაძლო რისკები
|
შესაძლოა მოსწავლეები არ იყვნენ გულახდილები;
შეიძლება არ მოვიდეს მშობელი;
|
||||||||||||||||||
9
|
პროექტის განსახორციელებლად
საჭირო საქმიანობებ
|
|
||||||||||||||||||
10
|
პროექტის მონიტორინგი/
შეფასება
|
|
||||||||||||||||||
11
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ანა შავლოხაშვილი
|
მოსწავლეთა დაკვირვების ცხრილი
კრიტერიუმები
|
მცირედ
|
საშუალოდ
|
მთლიანად
|
მოსწავლეებს თავიანთი
წვლილი შეაქვთ პროექტით გათვალისწინებულ აქტივობებში
|
|||
მოსწავლეები თანამშრომლობენ
ერთმანეთთან
|
|||
მოსწავლეები არ
ასდენენ პროექტის გათვალიწინებულ შეხვედრებს
|
მოსწავლეთა შეფასების ცხრილი
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ხალისით
ვმუშაობდი ქროექტის აქტივობაზე
|
||
ვთანამშრომლობდი
ჯგუფის ყველა წევრთან
|
||
გულახდილი
ვიყავი დასმულ შეკითხვებზე პასუხისას
|
||
სიამოვნებით
ვიმუშავებდი მსგავს პროექტზე
|
მასწავლებლის თვითშეფასების კითხვარი
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
პროექტის
დაგეგმვისას გავითვალისწინე მოსწავლეტა ინტერესები და შესაძლებლობები
|
||
მოვახერხე
პროექტშ მშობელთა უმეტესობისა და ყველა მოსწავლის ჩართვა
|
||
მივაღწიე
მოსალოდნელ შედეგს
|
||
პროექტი
დასრულდა გაგეგმილ დროში
|
No comments:
Post a Comment