„მოზარდი და სოციალური ქსელები“



რეფლექსია

1
პროექტის სახელწოდება
„მოზარდი და სოციალური ქსელები“
2
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასის მოსწავლეები, მშობლები და ამ კლასში შემსველი მასწავლებლები
3
პროექტზე მუშაობის ვადები
5 ოქტომბერი - 25 ოქტომბერი
4
პრობლემის ატქტუალობა
XXI  საუკუნე  წარმოუდგენელია  ინტერნეტისა  და  სოციალური  ქსელების  გარეშე. მათ  უდიდესი  ადგილი  უჭირავთ  თითოეული  ადამიანის  ყოველდღიურობაში. განსაკუთრებულ  გავლენას  კი  მოზარდ  თაობაზე  ახდენენ, რომლებიც  სულ  მცირე, ღის   ერთ  მესამედს  კომპიუტერთან  ატარებენ. ანალოგიური მდგომარეობა აღმოჩნდა ჩემ სადამრიგებლო კლასში. ფარული გამოკითხვის შედეგად გაირკვა, რომ მოსწავლეების უმეტესი ნაწილი იყო მათ მიერ შექმნილ სოციალურ ჯგუფში გაერთიანებული. ჯგუფში თამაშობდნენ ონლაინ თამაშებს დროის ლიმიტის შეუზღუდავად, რის შედეგად გაკვეთილზე უყურადღებოდ და დაღლილი სახეებით ისხდნენ, რამაც გამოიწვია მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების მკვეთრად შემცირება.
კლასში არსებულმა პრობლემებმა მიმიყვანა მოსწავლეებთან ერთად პროექტზე მუშაობის იდეამდე
5
მიზანი
დავეხმარო მოსწავლეებს სოციალური ქსელის ცნობიერების ამაღლებაში, როგორიცაა მისი ფუნქციის გაცნობა, ეთიკური ნორმების დაცვა.
 მშობლების ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში, თანამშრომლობა, კომპრომისი, ემოციების კონტროლი, კონფლიქტის გადაჭრა;
თვითშეფასების უნარის განვითარება
6
პროექტია ამოცანები 
       ·         პროექტის იდეის გაცნობა,
       ·         ფსიქოლოგის შეხვედრა მოსწავლეებთან და მშობლებთან,
       ·         ინტერვიუ მოსწავლეებთან;
        ·         ბუკლეტების დამზადება და გადაცემა სხვა მოსწავლეებისთვის, და ფოტოალბომის შექმნა;
       ·         პროექტის პრეზენტაცია.
7
მოსალოდნელი შედეგები
1.         მოსწავლეებმა შეძლონ სოციალური ქსელის დანიშნულების მიხედვით გამოყენება;
2.         თანამშრომლობა

3.        იცოდნენ როგორ გამოიყენონ თავიანთი და სხვის უფლებები.
8
შესაძლო რისკები
შესაძლოა მოსწავლეები არ იყვნენ გულახდილები;
შეიძლება არ მოვიდეს მშობელი;
9
პროექტის განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობებ
აქტივობები
პასუხისმგებელი
ვადები
ამოცანა1: პროექტის იდეის გაცნობა მოსწავლეებსა და მშობლებს გავაცნობ პროექტის იდეას და ვთხოვ თანამშრომლობას.
მოსწავლე და მასწავლებელი
5 ოქტომბერი
ამოცანა 2. ექიმი-ფსიქოლოგის შეხვედრა მოსწავლეებთან და მშობლებთან საუბარი თემაზე : „სოციალური ქსელების გავლენა მოზარდის ფსიქიკაზე და ჯანმრთელობაე”
მასწავლებელი
ფსიქოლოგი
ექიმი
12 ოქტომბერი
ამოცანა 3. ინტერვიუ მოსწავლეებითან. მოსწავლეები
შეძლებისდაგვარ გულახდილად უპასუხებენ მასწავლებელის შეკითხვებს.
მოსწავლე და მასწავლებელი
19 ოქტომბერი
ამოცანა 4.
ნაბიჯ-ნაბიჯ― - აქტივობების ამსახველი ფოტო-ალბომის შექმნა, რომელშიც აისახება პროექტზე.ასევე ვისაუბრედ დღევანდელი აქტუალური პრობლემის"ლურჯი ვეშაპის" შესახებ.
მოსწავლე და მასწავლებელი
22 ოქტომბერი
ამოცანა5.
პროექტის პრეზენტაცია
მოსწავლე და მასწავლებელი
მშობელი სკოლის წარმომადგენლები
25 ოქტომბერი
10
პროექტის მონიტორინგი/ შეფასება
ვის მიერ?
როდის?
რა კრიტერიუმებით?
პირველი შუალედური მონიტორინგი
12ოქტომბერი
მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილით
მეორე შუალედური მონიტორინგი
18 ოქტპმბერი
მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილით
საბოლოო შეფასება
25 ოქტომბერი
მასწავლებლის თვითშეფასების კითხვარი და მოსწავლეთა თვითშეფასების კითხვარი
11
პროექტის ხელმძღვანელი
ანა შავლოხაშვილი


მოსწავლეთა დაკვირვების ცხრილი


კრიტერიუმები
მცირედ
საშუალოდ
მთლიანად
მოსწავლეებს თავიანთი წვლილი შეაქვთ პროექტით გათვალისწინებულ აქტივობებში



მოსწავლეები თანამშრომლობენ ერთმანეთთან



მოსწავლეები არ ასდენენ პროექტის გათვალიწინებულ შეხვედრებს














მოსწავლეთა შეფასების ცხრილი

კრიტერიუმები
დიახ
არა
ხალისით ვმუშაობდი ქროექტის აქტივობაზე


ვთანამშრომლობდი ჯგუფის ყველა წევრთან


გულახდილი ვიყავი დასმულ შეკითხვებზე პასუხისას


სიამოვნებით ვიმუშავებდი მსგავს პროექტზე











მასწავლებლის თვითშეფასების კითხვარი

კრიტერიუმები
დიახ
არა
პროექტის დაგეგმვისას გავითვალისწინე მოსწავლეტა ინტერესები და შესაძლებლობები


მოვახერხე პროექტშ მშობელთა უმეტესობისა და ყველა მოსწავლის ჩართვა


მივაღწიე მოსალოდნელ შედეგს


პროექტი დასრულდა გაგეგმილ დროში










No comments:

Post a Comment